سوال نمایندگان مجلس از وزیر کشور؛
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس گفت: صرف نظر از اینکه علت حواشی روز گذشته در جریان این بازی فوتبال چه بوده و چه توجیهی برای ممانعت از حضور بانوان در ورزشگاه وجود داشته، حرف اصلی ما برخورد با کسانی است که به جای آرام کردن فضا و حفظ آرامش مردم، دست به اقدامات تحریک آمیز زده‌اند و برای کشور هزینه درست می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ 30 March 2022

به گزارش تابناک رضوی، محسن زنگنه با اشاره به حواشی پیش‌آمده در جریان بازی روز گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد عنوان کرد: با توجه به این حواشی طرح سؤال اینجانب و جمعی از نمایندگان از وزیر کشور در خصوص علت بروز این تخلف ثبت شده و در هفته آینده تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌شود.

وی افزود: هدف از طرح این سؤال از وزیر کشور این است که زمینه برای شفاف‌ شدن مسأله و برخورد با مقصرین احتمالی و نیز جلوگیری از سوء استفاده دشمنان در آغاز سال جدید فراهم شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس تأکید کرد: صرف نظر از اینکه علت حواشی روز گذشته در جریان این بازی فوتبال چه بوده و چه توجیهی برای ممانعت از حضور بانوان در ورزشگاه وجود داشته، حرف اصلی ما برخورد با کسانی است که به جای آرام کردن فضا و حفظ آرامش مردم، دست به اقدامات تحریک آمیز زده‌اند و برای کشور هزینه درست می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار