وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در مراسم افتتاح پروژه‌ "باغ‌ایرانی ایوان سلام" گفت: محوطه‌سازی زیبا، چشم‌انداز خوب و‌ سهولت دسترسی و معماری در این پروژه حائز اهمیت است، از طراح و مجموعه شهرداری مشهد به پاس این اقدام ارزشمند، سپاسگزارم.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ 31 March 2022

به گزارش تابناک رضوی، عزت الله ضرغامی در ادامه افزود: پایانه‌ها یک تقاطع مهم خدمت‌رسانی به مسافران است، در این تقاطع و توفقی که در آن صورت می‌گیرد خیلی از اتفاقات رخ می‌دهد که باید همه را باهم ببینیم و خدمت جامع و کاملی به گردشگر ارائه دهیم.

وقتی در رابطه با گردشگر صحبت می‌کنیم، مشهد قطب گردشگری ایران اسلامی است و مزیت‌های گردشگری آن به واسطه وجود ثامن الحجج است.
برخی می‌گویند ما فقط به اماکن زیارتی توجه می‌کنیم اما این حوزه تخصصی و مزیت نسبی ما است.
مشهد ۴۰ میلیون زائر دارد و امسال که سونامی سفر بود مشهد وضعیت فوق العاده‌ای داشت و با اینکه ۵۰ درصد کل مراکز اقامتی کشور در این شهر است روز اول ظرفیت آن تکمیل شد، اگر دستگاه‌ها کمک نمی‌کردند بحران ایجاد می‌شد که باید از همه مسوولان که تلاش مجاهدانه کرده‌اند تشکر کنم.
از شهرداری مشهد تقاضا دارم برنامه‌ریزی دقیق، سالم و جذابی بشود تا شهد شیرین سرمایه‌گذاری انجام شده را مردم ببینند و خدمات عمومی برای مردم فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار