امام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زمینه تحصیل و مهارت‌افزایی ناشنوایان استان بوشهر فراهم شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 30 September 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با ناشنوایان موفق و ورزشکار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بالایی است و شاهد موفقیت فرزندان این استان هستیم.

وی ناشنوایان موفق و ورزشکار استان بوشهر را مایه افتخار استان دانست و اضافه کرد: شخصیت بالای شما مهمترین مدال افتخار بر گردن شما است و امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر شما باشیم.

امام جمعه بوشهر از ناشنوایان موفق و ورزشکار استان بوشهر به عنوان یک الگو برای دیگران یاد کرد و افزود: مسئولان باید با تمام وجود نیازهای شما عزیزان را شناسایی و برای رفع ان اقدامات مناسبی داشته باشند.

آيت‌الله صفايی‌بوشهری خواستار رفع مشکلات و نیازهای اشتغال معلولان و ناشنوایان شد و ادامه داد: ایجاد فضای مناسب برای اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی و همچنین فراهم کردن شرایط ازدواج نیز باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی به ضریب هوشی بالای ناشنوایان اشاره کرد و گفت: ناشناوایان همواره منشا خیر بوده‌اند و کسی بدی از آنها ندیده است و این موضوع بیانگر شخصیت بالای این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار جدید بیشتر مسئولان برای فراهم ساختن شرایط زندگی مناسب برای ناشنوایان شد و بیان کرد: خیرین نیز به کمک ناشنوایان بشتابند و برای رفع مشکلات و تامین نیازهایشان وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: موفقیت و تحصیل شما عزیزان آرزوی من است و امیدواریم شرایط تحصیل و مهارت افزایی در عرصه اشتغال برای شما به خوبی فراهم شود.

آيت‌الله صفايی‌بوشهری با اشاره به اینکه تحصیل و مهارت زمینه ایجاد اشتغال را برای افراد فراهم می سازد، افزود: در صورتی که تحصیل و مهارت در عرصه فنی نباشد هر چقدر هم که برای ایجاد تعاونی‌ها تلاش شود، ثمر نمی‌دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار