ملت ایران و افغانستان برادرند و نباید با شایعه پراکنی و جهالت فرد یا عده‌ای در به شهادت رساندن روحانیان ما در صحن حضرت امام رضا (ع) به تفرقه و دشمنی‌ها دامن زد.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 08 April 2022

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به حادثه اخیر در صحن حضرت امام رضا (ع) گفت: عده‌ای با افغانی بودن فرد حمله کننده بدنبال تشدید اختلاف بین شیعه و سنی هستند و می‌خواهند کل ملت بزرگ افغانستان را زیر سوال ببرند.
آیت الله طباطبایی افزود: ما به فرهیختگان و اندیشمندان و تیپ فاطمیون افغانستان که در راه دفاع از حریم ولایت و ائمه اطهار (ع) جانانه ایستادگی کردند افتخار می‌کنیم و نمی‌گذاریم عده‌ای با شایعه پراکنی و نسبت‌های ناروا، بین دو ملت فاصله ایجاد کنند.
خطیب جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۱ فروردین سالگرد افتتاح حساب شماره ۱۰۰ به فرمان حضرت امام (ره) هم اشاره کرد و افزود: امیدواریم با کمک این موسسه و کار‌های خداپسندانه مردم بی سرپناهی در کشور وجود نداشته باشد.
آیت الله طباطبایی در پایان سخنان خودبا اشاره به روز فناوری هسته ایی ابراز امیدواری کرد در قرن جدید شاهد پیشرفت‌های روز افزون کشورمان در همه عرصه‌ها باشیم.

یک فرد تکفیری ۱۶ فروردین در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در مشهد با چاقو به سه روحانی حمله کرد.
هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد بوده اند.
در این حمله تروریستی حجت‌الاسلام اصلانی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید، اما حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بیمارستان بستری شدند که حجت الاسلام دارایی دیروز به علت شدت جراحات وارده و با وجود تلاش‌های کادر پزشکی به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار