رئیس حوزه هنری خراسان شمالی به تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان پرداخت و گفت: رونمایی از کتاب آن یار صادق و اجرای نمایش پرده خوانی شهید صفا از جمله برنامه ها است.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 09 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، اکرم صدیقی‌کلاته به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: غبارروبی گلزار شهید هنرمند غلامرضا میان‌آبادی در شهرستان اسفراین برگزار می‌شود.

 

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته و آثار بدیع و خلاقانه‌ای را در حوزه هنر خلق کردند، گفت: تولید مستند پرتره هنرمند چهره انقلاب ۱۴۰۱، برپایی نمایشگاه نقاشی‌های پرتره والدین شهدا به همراه تجلیل از خانواده شهید هنرمند با حضور جمعی از والدین شهدا و بازگشایی خانه نویسندگان بانو با عنوان «نویسا» از دیگر برنامه‌ها است.

 

وی دیدار با نماینده ولی فقیه و رونمایی از کتاب آن یار صادق، اجرای نمایش پرده‌خوانی شهید صفا، پخش مستندهای شهید آوینی در محل سالن سوره به همراه کرسی آزاداندیشی، رونمایی از کتاب بازگشت به مقصد در آشخانه، رونمایی از کتاب شبستانی از صبح و گرامیداشت مرحوم حاج داراب بدخشان و جشن ۱۰ سالگی دفتر شعر آئینی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته هنر اعلام کرد.

 

صدیقی در انتها تصریح کرد: برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی چهره برتر هنر انقلاب، بازدید استاندار از حوزه هنری خراسان شمالی و نصب سردیس شهید آوینی و اجرای یک شب دو نمایش کوتاه رنجش و خسوف از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار