شور نیکوکاری با به صدا درآمدن زنگ یک هزار و 200 مدرسه ، امروز در استان اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹ 04 March 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در آیین نواختن زنگ نیکوکاری در هنرستان دخترانه کمال الملک اردبیل نقش دانش آموزان در ترویج فرهنگ نوعدوستی و کمک به همنوع را با اهمیت دانست.

بهروز زلالی به وضعیت برخی خانواده های استان که نیازمند کمک هستند ، اشاره کرد و گفت: وجود فقر زیبنده جامعه اسلامی ما نیست و وظیفه ما این است که با یاری رساندن به این خانواده ها از مشکلات آنان بکاهیم.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود ، ادامه داد : بسیاری از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم اکنون با کمک مردم توانسته اند مدارج بالای علمی را طی کرده و برای جامعه موثر باشند.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 300 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: بسیاری از این دانشجویان در دانشگاه های مطرح کشور مشغول تحصیل هستند.

زلالی به برپایی 220 پایگاه ثابت در میدان های اصلی شهرها و 100 پایگاه سیار در استان اشاره کرد و گفت: این پایگاه ها روز پنجشنبه برای جمع آوری کمک های مردمی آماده اند.

او افزود: روز جمعه این هفته نیز پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در مصلی های شهرستان های استان مستقر و کمک ها و هدایای نمازگزاران استان به نیازمندان را جمع آوری می کنند.

وی گفت: مردم در صورت تمایل می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0103810381001 نزد بانک ملی واریز کنند.

در هفته نیکوکاری سال گذشته مردم نوعدوست استان اردبیل 17 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده بودند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار