سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: طبق بررسی گروه‌های تخصصی و حرفه‌ای در حوزه سینما، سالن سینمای فرهنگسرای شهر از استانداردهای لازم نمایش فیلم برخوردار است و تنها نیاز به تعمیرات جزئی و نصب دستگاه‌های بروز دارد.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 17 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا شعبانی افزود: سینمای شهر صنعتی اراک که تبدیل به فرهنگسرا شده است، سالن استانداردی برای اکران فیلم دارد در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در صدد است از قابلیت ویژه این سالن برای خدمات‌رسانی به مردم بهره ببرد.
وی یادآورشد: این روزها مشغول بهسازی و بازسازی این سالن برای ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان در قالب فرهنگسرا و سینما به صورت همزمان هستیم تا بتوانیم از این کاربری موجود استفاده چندمنظوره داشته باشیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با بیان اینکه این سینما در دست تعمیر است تا فعالیت آن به شکل سینمای نیم‌روز آغاز شود، ادامه داد: مقدمات این کار آماده شده و گروه‌های فنی و تخصصی ماه‌ها است که مشغول کار هستند و نقشه راه و طرح‌ها برداشت شده و فاز اول اجرای پروژه در حال انجام است.
وی اظهارداشت: امید می رود بتوانیم با سرعت این طرح را پیش ببریم تا در ایام تابستان که فصل اوقات فراغت جوانان، نوجوان و خانواده‌ها است سینمای نیم‌روز آغاز به فعالیت کند و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
شعبانی یادآورشد: این سالن از نظر ساختار فیزیکی از بهترین سالن‌های سینمایی کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار