خط دوم قطار شهری اصفهان تا چهار سال آینده تکمیل می شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ 20 April 2022

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، به تکمیل خط دوم قطار شهری تا چهار سال آینده اشاره کرد و گفت: به منظور تامین تجهیزاتِ خطِ دومِ قطار شهری، قرارداد ۵۹۰ میلیون یورویی با یک شرکت داخلی منعقد شده است تا تمام تجهیزات این خط را آماده کند و مشکلاتی که برای آماده کردن و نصب تجهیزات در خط یک وجود داشت، در خط دوم وجود نداشته باشد.

ابوالفضل قربانی افزود: برای تکمیل خط یک قطار شهری نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان در بودجه پیش‌بینی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا سال آینده، بخشی از خط دوم قطار شهری از خیابان کهندژ تا میدان امام حسین (ع) تکمیل و کل طرح خط دوم قطار شهری هم ظرف چهار سال آینده به مردم اصفهان تقدیم شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه پیشنهادها و راهنمایی‌های شهروندان، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر را یاری می‌کند، افزود: درِ اتاقِ تمامِ اعضای شورای شهر به روی شهروندان باز است و کمیته نظارتی، هر یکشنبه در مناطق تشکیل می‌شود تا شهروندان بتوانند برای مطرح کردنِ مشکلات خود مراجعه کنند.

ابوالفضل قربانی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه خلاف در مجموعه شهرداری، آن را با اعضای شورای اسلامی شهر در میان بگذارند.

وی گفت: با توجه به اینکه دلالی و واسطه‌گری در شهرداری، مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده است، تلاش می‌کنیم این مشکل را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار