رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۰۸ دستگاه وسیله نقلیه در استان شماره گذاری شد تا این تعداد به وسایل نقلیه اضافه شوند.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 27 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در حالی شاهد شماره گذاری این تعداد وسیله نقلیه بوده ایم که تنها ۹۸۹ دستگاه اسقاط و از چرخه ترافیک حارج شدند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش بیشمار وسایل نقلیه با توجه به نوع معابر و زیرساخت‌های درون شهری استان، افزود: این افزایش آمار همه ساله اتفاق می‌افتد درحالیکه طی سالیان اخیر هیچ اتفاق خاصی درخصوص اصلاح هندسی معابر به ویژه در هسته مرکزی شهر‌ها و مراکز پرتردد رخ نداده است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: پلیس برای کنترل ترافیک و تصادفات توان معینی دارد و افزایش بی رویه وسایل نقلیه بدون درنظر داشتن زیرساخت‌ها و عدم استفاده از تجهیزات هوشمند و مکانیزه کنترل ترافیک بسیار نگران کننده است.

حیدری در پایان گفت: نمی‌توان تاثیر افزایش وسایل نقلیه بر تعداد تصادفات و تلفات رانندگی را نادیده گرفت و به همین دلیل لازم است ارگان‌ها و سازمان‌های مسئول برای رفع مشکلات ترافیکی چاره اندیشی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار