رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با تاکید بر مشکلات تولیدکنندگان گفت: توجه به دغدغه‌های حوزه تولید به حل مشکلات اقتصادی کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 28 April 2022

جهانبخش شکری به مناسبت هفته کارگر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به همین مناسبت جلسه‌ای با حضور آیت الله علما نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شدکه مباحث پیرامون جامعه کار و تلاش و مشکلاتشان مطرح شد.

وی با اشاره به دغدغه‌های های فراوانی که در حوزه تولید مطرح است، افزود: از جمله این دغدغه‌ها عوارض گمرکی بر روی برخی محصولات است که منجر به کاهش تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از کالا‌ها به جهت صادرات در استان تولید می‌شوند و نیازمند حمایت می‌باشند و در ادامه تصریح کرد: قرار گرفتن عوارض گمرکی بر روی برخی ماشین آلات نیز مشکلاتی ایجاد کرده و از آنجا که این ماشین آلات باید مرتبا به روز رسانی شوند و مورد نیاز نیروی کار است با عوارض گمرکی ایجاد شده، تواید کننده دچار مشکل می‌شود و لازم است در رابطه با این موضوع امتیازاتی در نظر گرفته شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۵٧ درصدی حقوق کارگران، یادآور شد: حرکت خوبی صورت گرفته، اما باید توجه داشت تولید کننده تا زمانی که مجموعه اش سود دهنده باشد و زیان ندهد توان اداره آن را دارد و باید به دغدغه‌های تولید کنندگان توجه داشت.

شکری در پایان بر لزوم ایجاد سوسبسید‌هایی در فرآیند تولید تاکید کرد و گفت: امید است این مشکلات مورد توجه قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار