سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد به منظور اعتبارسنجی و انتخاب آزمایشگاه منتخب در جهت حمایت از کشاورزان استان، از برخی آزمایشگاه‌های معتبر آب و خاک در شهر یزد بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 01 May 2022

«محمدحسن زارعیان» در مورد این بازدیدها، تصریح کرد: نیل به اهداف شرکت و تاکید مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور مبنی بر حمایت از تولید داخل و پشتیبانی از کشاورزان با بهره گیری از سامانه گویای تلفنی ۱۵۵۹ و کاهش هزینه‌های آنها نظیر آزمایش خاک و آب به واسطه عقد موافقتنامه با یک آزمایشگاه معتبر، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از برخی آزمایشگاه های معتبر استان درخواست همکاری کرد.

وی ادامه داد: این شرکت لازم می‌داند تا آزمایش های خاک و آب مورد نیاز کشاورزان استان با تعرفه‌های مناسب‌تر و کیفیت بهتری انجام گیرد به همین دلیل نیز پس از اعتبارسنجی سه آزمایشگاه معتبر داخل استان، بازدید از هر آنها صورت گرفت.

وی افزود: طی این بازدیدها از امکانات این آزمایشگاه‌ها و روش های آزمایشی مورد استفاده آن‌ها و همچنین تعرفه‌های موجود ارزیابی به عمل آمد.

زارعیان بیان کرد: در نهایت با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین آزمایشگاه از نظر انجام خدمات و تعرفه برای کشاورزان انتخاب شد تا پس از عقد موافقت‌نامه با این شرکت، تخفیف‌های ویژه‌ای برای مخاطبان این بخش در نظر گرفته شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: کشاورزان می‌توانند از طریق سامانه گویای تلفنی ۱۵۵۹ یا به صورت حضوری با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در ارتباط باشند تا از طریق معرفی‌نامه به آزمایشگاه مربوطه معرفی شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار