معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام بر توجه ناجا به برنامه‌های مردم محور تأکید کرد و گفت: آرامش جامعه نتیجه اقتدار پلیس است.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 01 October 2015

به گزارش تابناک ایلام ،معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام بر توجه ناجا به برنامه‌های مردم محور تأکید کرد و گفت: آرامش جامعه نتیجه اقتدار پلیس است.

مهدی محمدکریمی اظهار داشت: اقتدار نیروی انتظامی نتیجه همدلی و همزبانی پلیس و مردم است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: افزایش سطح اعتماد عمومی، جلب مشارکت مردم و انضباط اجتماعی محورهای اصلی برنامه‌های هفته ناجا در سال 94 است.

محمدکریمی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محور تمام برنامه‌ها حول سه مقوله افزایش اعتماد عمومی، جلب مشارکت مردم و انضباط اجتماعی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: درصددیم با ارائه خدمات مضاعف، نمایشی عظیم از توانمندی‌های نیروی انتظامی را به خوبی در معرض دید مردم بگذاریم.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام توجه به آموزش محلات، مساجد و مدارس را به عنوان رویکرد اصلی برنامه‌های هفته ناجا خواند و گفت: خدمات‌رسانی مضاعف به مردم، کیفی‌سازی برنامه‌ها و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و تقدیر و تشکر از خانواده کارکنان و خانواده معظم شهداء، ایثارگران و بازنشستگان از برنامه‌های ویژه این هفته در سال جاری است.

وی افزود: در مجموع برنامه‌های هفته ناجا در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته با توجه به اهداف آن بهتر و مفیدتر بوده و می‌تواند گوشه‌ای از زحمات ناجا به آحاد مختلف مردم را به نمایش بگذارد.

رئیس برنامه‌های هفته ناجا در ایلام با اشاره به اینکه آرامش جامعه نتیجه اقتدار پلیس است، گفت: اقتداری که در حال حاضر نیروی انتظامی از آن برخوردار بوده، نتیجه همدلی و همزبانی مردم با سازمان ناجا است.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های امسال هفته ناجا سعی شده است که همراهی و مشارکت مردم با پلیس به عنوان سرمایه اصلی ناجا تقویت شود.

محمدکریمی به نقش مردم در تولید امنیت اشاره کرد و افزود: آحاد مردم یا به عنوان فرد در خانواده یا به عنوان فرد در جامعه نقش اساسی در تولید و برقراری امنیت اجتماعی پایدار دارند.

وی اظهار داشت: امنیتی در جامعه پایدار است که متکی به مردم بوده و مردم در آن نقش ایفا کنند.

این مسئول انتظامی افزود: یکی از وظایف ناجا که در قانون اساسی به آن اشاره شده، برقراری امنیت در جامعه است، چراکه ناجا بر این اعتقاد است که حفظ و برقراری امنیت وظیفه یک سازمان به تنهایی نیست و همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها در این امر نقش اساسی دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار