مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان کرمانشاه:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تشکیل کلاس‌های ٣۶ ساعته جبرانی در ایام تابستان گفت: این کلاس‌ها به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 08 June 2022

علی اشرف باقری فرد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ٣۶ ساعت آموزش جبرانی دروس در ایام تابستان به دلیل جبران کاستی‌های آموزشی در دوران شیوع بیماری کرونا است، دورانی که متاسفانه دانش آموزان از مزایای تحصیل حضوری برخوردار نبودند این کلاس‌ها کمکی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزانی که داوطلب باشند، می‌توانند در این کلاس‌های جبرانی حضوریابند، افزود: اگر چه حضور کلیه دانش آموزان در این کلاس‌ها کمک کننده است و  اعتقاد به حضورشان داریم، اما اگر چنانچه، ولی دانش آموزی مایل به حضور فرزندش در این کلاس‌ها نبود، منعی وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمانشاه در ادامه خاطر نشان ساخت: زمان کلاس‌های جبرانی از ۱۵ شهریور  تا ابتدای مهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های رفع اشکال و تقویتی برای دانش آموزان متقاضی دوره‌های متوسطه اول و دوم در ایام پیش از امتحانات برگزار می‌شود، یادآور شد: این کلاس‌ها به درخواست دانش آموزان برگزار می‌شود.

باقری فرد تاکید کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۲ چند پایگاه سنجش شهری و یک حوزه روستایی در هلشی دارد که از پایان خرداد ماه فعال هستند و دانش آموزان متقاضی ورود به پایه اول با دریافت گواهینامه سنجش می‌توانند برای حضور در کلاس درس آماده شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار