باتلاش دادستان، رئیس زندان و مسولان فرهنگی زندان و با همراهی خیران بالاخره در زمان اجرای حکم، رضایت اولیای دم حاصل شد
کد خبر: ۱۰۴۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 09 June 2022

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: همزمان با ایام ولادت ودر آستانه میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج (ع) اولیای دم با تأسی از سیره آن امام همام از قصاص محکوم پرونده قصاص گذشت کردند.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت:همزمان با ایام ولادت و در آستانه میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج (ع) اولیای دم با تأسی از سیره آن امام همام از قصاص محکوم پرونده قصاص گذشت کردند.

وی تاکید کرد: با برگزاری چندین جلسه صلح و سازش توسط ستاد صبرو با رایزنی‌های صورت گرفته، باتلاش دادستان، رئیس زندان و مسولان فرهنگی زندان و با همراهی خیران بالاخره در زمان اجرای حکم، رضایت اولیای دم حاصل شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: زندانی مذکور چند سال پیش به دلیل درگیری مرتکب قتل شده و دستگیر می‌شود و با گذشت بدون قید و شرط اولیای دم، محکوم از قصاص رهایی یافت.

وی ضمن قدردانی از اعلام رضایت اولیای دم و تلاش و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف ودادستان ومسئولان زندان برای برقراری صلح و سازش در این پرونده اظهارکرد: اشاعه فرهنگ صلح وسازش و اعمال عفو و گذشت یکی از اصول بنیادین در فرهنگ اسلامی است که دستگاه قضایی مازندران نیز به منظور گسترش آن در سطح جامعه تلاش می کند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار