مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان صالح آباد ازتوزیع بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات وکمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت دهه کرامت خبرداد.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 12 June 2022

به گزارش تابناک رضوی، فاطمه دادخواه درگفت وگوباخبرنگارتابناک رضوی اظهارداشت:در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایشی برای کمک همدلانه این بسته‌های معیشتی دربین نیازمندان،توزیع می گردد.

 
وی با بیان این که این رزمایش بیست وهشتمین مرحله ازکمک های مومنانه بسیج خواهران درسالهای اخیر و دومین مرحله رزمایش درسال جاری می باشدافزود:تعداد ۲۰۰ بسته وارزش ریالی هربسته حدودشش میلیون ریال است که شامل برنج،روغن،مرغ،شکروماکارانی می باشدوازطریق پایگاه های مقاومت دربین افرادنیازمندمحله های مختلف شهری و روستایی درحال توزیع می باشد.
 
 مسئول بسیج جامعه زنان صالح آباد افزود:بسیج خدمت رسانی به قشرآسیب پذیرجامعه را از وظایف خودمی داندو توزیع کمک های مومنانه را ازچندسال پیش باهمکاری بسیج،محورعملیاتی شهیدکاوه،گردان ۱۶ امام حسین(ع)،ستاداجرایی فرمان امام خمینی،قرارگاه مواسات وهمدلی،کمیته امدادامام خمینی(ره) وخیرین گرانقدرتا کنون انجام شده است و تلاش می شودباتوکل به پروردگار این روند در طول سال استمرار داشته باشد.
برومندزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار