نرگس احمدپور وفریدون پوراحمد زوج نیکوکار گچسارانی در سالروز تولد امام رضا (ع) و به نیت دلشاد کردن دختران گچسارانی اقدام به کاری زیبا نمودند.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴ 12 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این زوج گچسارانی که پنج سال فعالیت بسیار معقولی از خود در کارنامه ی مهربانی هایشان دارند اینبار و به سبک جدید دست به اقدامی شایسته زدند.

 

نرگس احمدپور گفت:میلاد امام رضا( ع ) بهانه ای شد تابرای ۱۴۸ دختر تحت پوشش مهرنرگس گچساران سِت لباس تابستانه اهدا کنیم.

این فعال اجتماعی و مدیر مجموعه مهربانی مهرنرگس گچساران گفت؛در خردادماه باتقسیم سبدکالا بین ۲۰۰ خانوار توانستیم بخشی از مشکلات اقتصادی این خانوارهاراهموار کنیم.

 

احمدپورگفت: این بسته هاشامل برنج روغن مایع رب گوجه و تن ماهی و چای است که توسط یکی از حامیان ثابت مهرنرگس گچساران  خریداری و اهدا شده است.

وی افزود: برای هرخانواده چهار بسته دوکیلووپانصدگرمی برنج دو عدد روغن مایع یک لیتری دو قوطی رب گوجه و دو قوطی تن ماهی و دو پاکت چای اهدا شد.

 

احمدپور گفت:ارزش ریالی این بسته های اهدایی برای هرخانوار۱۰ میلیون ریال معادل یک میلیون تومان است.

این نیکوکار و نویسنده برجسته گچسارانی در ادامه گفت:همچنین در فعالیتهای اردیبهشت ماه و خرداد ماه هزاروچهارصدویک،مهرنرگس گچساران اقدام کمک به تامین هزینه ۳۲ مورد بیماری و تامین هزینه بستری بیماران نیازمند،خرید ۱۵ مورد بسته های دارویی برای پانزده بیمارسالمند نیازمند و خرید اقلام پزشکی مانند دستگاه فشارسنج به ارزش یک میلیون و هشتصدهزارتومان برای یک بیمار قلبی، تشک طبی مواج به ارزش۲میلیون و ۹۰۰ هزارتومان و تخت بیمار به ارزش ۶ میلیون تومان برای یک بیمارسکته مغزی و ویلچر به ارزش پنج میلیون و۵۰۰هزارتومان برای یک بیمارسالمندنموده است.

 

فریدون پوراحمد گفت: در فروردین ماه هزاروچهارصدویک طبق سنت قدیمی فعالیتهایمان، سِت لباس نوروزی وبهاره بین تعداد۶۰ کودک و نوجوان تحت پوشش اهدا شد که ارزش خرید این هدایا برای هر نوجوان هشتصد هزار تومان بود.

وی افزود: هزینه های این هدایا باحمایت اعضای ثابت مهرنرگس گچساران تامین وبرای کودکان تحت سرپرستی هر عضو اهدا شد.

پوراحمد اظهارداشت: همچنین سبدکالای بهاره مهرنرگس گچساران برای تعداد یکصدخانوار کارگری نیازمند تامین و اهدا شد که ارزش ریالی هر بسته مبلغ یک میلیون تومان بود.

این زوج گچسارانی هدف خود از حمایت خانوارهای نیازمند بخصوص نوجوانان و دانش آموزان را کمک به اقتصاد آرامش و ادامه روند تحصیل دانش آموزان تحت حمایتشان عنوان نمودند.

 

پوراحمد خاطر نشان کرد: در سال در ولادت امام رضا (ع) یکصدوچهل وهشت سِت لباس تابستانه به نیت سال تولد امام رضا ع یعنی سال صدوچهل وهشت هجری قمری و از فروشگاه مامالاو گچساران خریداری و اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار