معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی و عملیاتی ویژه آتش‌نشانان کشور دوازدهم مهر ماه در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 03 October 2015
غلامحسین حاجی‌زاده در نشست خبری پیرامون عملکرد آتش‌نشانی مشهد و مانور زنان آتش‌نشان در محل فرهنگسرای زیبا و ایمن اظهار کرد: مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی و عملیاتی ویژه آتش‌نشانان کشور دوازدهم مهر ماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: المپیاد ورزشی و عملیاتی ویژه آتش‌نشانان در دو سطح برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در این المپیاد از 16 شهر و در چهار رشته رقابت می‌کنند.

معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: در سطح دوم این المپیاد 25 تیم در رشته‌های برج عملیاتی، دو با مانع، دو 100 متر و آبرسانی، شرکت‌کنندگان با هم رقابت می‌کند.

محمد باغبان، مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن نیز در این مراسم گفت:حضور زنان در آتش‌نشانی بسیار حائز اهمیت به ویژه در آتش‌سوزی‌هایی که در حمام و استخرهای زنانه رخ می‌دهد.

وی افزود: مانور زنان آتش‌نشان به منظور افزایش مشارکت آتش‌نشانان داوطلب زن و افزایش توان عملیاتی برگزار شده و از همین حیث این مانور با حضور 60 داوطلب زن برگزار شده است.

مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن گفت: فرهنگسرای زیبا و ایمن به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه ایمن تاکنون بیش از 3 هزار آتش‌نشان داوطلب را آموزش داده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار