فرمانده انتظامی استان خبر داد:
آموزشگاه ثامن الائمه(ع) در 11 مهر ماه جلوه گر اقتدار نیرو‌هایی بود که جان برکفانه از کشور و امنیت مردم دفاع می‌کنند...
کد خبر: ۱۰۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 03 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، مردان و زنانی از جنس خدمت در قبای نیروی انتظامی و مرزبانی در یگان‌های مسلح به صف شده‌اند تا اقتدار خود را به منصه ظهور برسانند.
سان دیدن استاندار، دادستان استان، ریاست دادگستری استان، اعضای شورای تامین و فرمانداران آغازگر صبحگاه نیروی انتظامی بود.
پس از تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید، ادای احترام به پرچم با خواندن سورد جمهوری اسلامی ایران همراه شد؛حرکات پرچم ایران در افق جلوه گری اقتدار و برقاری امنیت را دوچندان می‌کرد.
 سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی خراسان رضوی که در آموزشگاه ثامن الائمه(ع) برگزار شده بود اظهار داشت: بی تعهدی آل سعود در برقراری نظم و امنیت حجاج منجر به داغ دار شدن جامعه ایران شد که فراموش نشدنی است؛ عید غدیر خم که نشانه ولایتمداری است را بایستی به شما حافظان امنیت نیز تبریک گوییم.
وی افزود: بالندگی امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدایی است که در راه نظام جمهوری اسلامی ایران برای برقاری امنیت و نظم نظام جان فشانی کرده‌اند؛ آغاز هفته نیروی انتظامی را با درود به روح پرفتوح رهبر انقلاب، رهبری، شهدای انقلاب، شهدای جنگتحمیلی و شهدای نیروی انتظامی آغاز می‌کنیم.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی برنامه‌هایی که در  این هفته توسط نیریو انتظامی ارائه می‌شود را گزارش کار خدمت گذاران مردم در نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: امروز در جای جای مرز‌های استان، جاده‌ها و شهرها نیریو انتظامی به صورت کاملا مقتدرانه بر حفظ امنیت تلاش ویژه‌ای دارد.
سردار امیری مقدم خود و همکارن خود را خادم مردم در پلیس رضوی دانست و عنوان کرد: خراسان رضوی سالانه پذیرای 25 میلیون زائر است؛ حضور با برکت امام رضا(ع) در این استان وظیفه ما را در استقرار هرچه بیشتر امنیت مسئول می‌کند.
وی گفت: نیروی انتظامی افتخار این را دارد که در مسیری حرکت کند که به عنوان پلیسی کار آمد شناخته شود؛ مرزبانان استان مجدانه و سخت کوشانه در حفظ مرز‌ها در حوزه‌های مختلف تلاش دارد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افتخار خود را خدمت رسانی به مردم در بخش‌های مختلف دانست و عنوان کرد: مردم از ما به عنوان پلیس توقع دارند که خواسته‌هایشان را به منصه ظهور برسانیم و از امنیتی که شهدا برایمان به ارمغان آورده‌اند پاسداری کنیم.
 سردار امیری مقدم افزود: پلیس پیشگیری و معاونت اجتماعی که در بحث آموزش و اطلاع رسانی پیشگام است توانسته با آگاه سازی مردم آنها را مدیر خود بر خود کند.
وی گفت: امرزو تمامی نیرو‌های ما اعم از یگان ویژه و یگان امداد در برخورد با ارازل و اوباش و سارقین تلاش بسیاری دارند تا بتوانند امنیت استوار را در استان حفظ کنند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی و کشف یک تن مواد مخدر توسط مرزبانی خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: در ماموریتی که شب گذشته صورت پذیرفت، محموله‌ای که 800 کیلو مواد مخدر را در خود جای داده بود کشف و تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.
سردار امیری مقدم از دستگیری 38 باند توزیع مواد مخدر و قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: در مرزبانی 10 نفر از اشرار و قاچاقچیان به هلاکت رسیدند و 56 نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.
وی به جمع آوری بیش از 800 معتاد از حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: پلیس خدمت گذار مردم است و سعی دارد در کنار مردم باشد؛ بیش از یک ملیون تماس با تلفن 110 برقرار شده است که از این میزان هزار تماس عملیاتی بوده است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: سامانه 197 که ناظر عملکرد مردم بر پلیس است توانسته به افزایش 34 درصدی در رضایت مردم از عملکرد پلیس و اجرای ماموریت‌های پلیس دست یابد.
سردار امیری مقدم گفت: متاسفانه بیش از 700 نفردر حوادث رانندگی درون شهری و جاده‌ای در 6 ماه گذشته جان خود را از دست داده‌اند؛ علی رغم حضور همکاران ما عده‌ای با بی توجهی به قانون حادثه دلخراشی را رقم می‌زنند.
وی رانندگی در هنگام خواب آلودگی را علت اصلی تصادفات منجر به فوت دانست و تاکید کرد: با وجود اینکه تصادفات درون شهری 8 درصد کاهش تلفات داشته است ولی تصادفات جاده‌ای درصد بالایی را به خود اختصاص می‌دد؛ تلاش همکاران ما در نیریو انتظامی حضور هرچه بیشتر در مناطق حادثه خیز به جهت کاهش تصادفات است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طرح‌های ارتقاء امنیت از جانب پلیس همیشه اجرایی می‌شود؛ افرادی که به فکر خدچه وارد کردن بر امنیت هستند بایستی بدانند که به شدت با آنها برخورد می‌شود؛ ارازل و اوباش و سارقین از کمین ما دور نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار