مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ما در تأمین گاز مورد نیاز ساکنان مناطق شهری و روستایی، پاییز و زمستان امسال مشکلی را نداریم.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 03 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در جلسه هماهنگی تأمین و توزیع گازرسانی در اردبیل اظهار کرد: در راستای تدام توسعه پرشتاب گازرسانی به مناطق محروم، در 6 ماه اول سال‌جاری 8 هزار مشترک شهری و 4 هزار مشترک روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: جهت برخورداری این تعداد خانوار بالغ بر 453 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام و 12 ایستگاه اعم از CGS ،TBS و CPS احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه هم اکنون یک‌هزار و 200 واحد صنعتی جزء مشترکان گاز استان است، گفت: 25 واحد از این تعداد در شش ماه نخست امسال اشتراک‌پذیری شده است.

خدایی افزود: در حال حاضر 620 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که از این رقم بیش از 52 روستا در 6 ماه نخست سال‌جاری به جمع مشترکان گاز طبیعی استان پیوسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 70 درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران و با اتمام گازرسانی به 299 روستای در دست اجرا این رقم به بیش از 85 درصد ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه بخش اعظمی از بودجه یارانه‌های نقدی پرداختی به ملت ایران از طریق پرداخت قبوض گاز حاصل می‌شود، در سالی که مزین به شعار راهبردی دولت و ملت، همدلی و همزبانی است با پرداخت به موقع مبالغ قبوض مصرفی شاهد تداوم خدمت‌رسانی به مردم استان باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار