پیکر یکی از قربانیان فاجعه منا و زائران اعزامی از استان یزد امروز وارد فرودگاه یزد شد و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 04 October 2015

به گزارش تابناک یزد،پیکر مرحوم حاج محمدرضا کارگر حاجی‌آبادی، صبح امروز وارد فرودگاه یزد شد و مورد استقبال حزن‌انگیز مردم و مسئولان یزد قرار گرفت.

در این مراسم فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار یزد، روحانیون و جمع دیگری از مسئولان استان یزد قرار گرفت.

مراسم استقبال از این قربانی منا در فضایی غم‌انگیز همراه با نواختن مارش عزا و سرود جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه شهید صدوقی یزد انجام شد.

پیکر این قربانی فاجعه منا به بیت‌العباس یزد انتقال داده خواهد شد و در آنجا با حضور هیئت‌های مذهبی و خانواده آن مرحوم، مراسم عزاداری برپا خواهد شد.

امروز همچنین نماز میت به امامت آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در این محل اقامه می‌شود و پیکر وی با حضور مردم از مسجد روضه محمدیه تا گلزار شهدای خلدبرین تشییع خواهد شد.

امشب نیز مراسم یادبودی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حظیره برگزار خواهد شد.

از کاروانیان استان یزد دو نفر قربانی حادثه منا شدند که پیکر مهدی درستکار هنوز وارد کشور نشده است.

حاج حسن دانش، قاری بین‌المللی قرآن کریم و نخبگان قرآنی استان یزد نیز که با کاروان بعثه مقام معظم رهبری به حج اعزام شده بود نیز هنوز وارد کشور نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار