نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری پیام مقام معظم رهبری گفت: ظلم و حکومت آمریکایی و اسرائیلی رو به افول است، ریشه ظلم نابود خواهد شد و مسلمانان نجات پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 10 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی بیت المقدس اراک افزود: مسیری که ابراهیم خلیل چهار هزار سال پیش برای بشریت ترسیم کرد مسیر اسلام و اقعی و وحدت بخش بود و ما میراث دار مکتب ابراهیمی و دانشگاه ابراهیم خلیل هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت کلمه راهبردی جهان اسلام در مقابل با توطئه‌های دشمنان است.
وی افزود: هم اکنون با توجه به شرایط دنیای اسلام، هرچه همدلی، اخوت و برادری میان ملت‌های مسلمان بیشتر شود زمینه های بالندگی، رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی فراهم می شود.
وی اضافه کرد: قرآن و سنت نبوی (ص) از سرمایه‌های اصلی مسلمانان و اساس تمدن اسلامی است و همه باید از این سرمایه ها به بهترین وجه استفاده و وحدت را حفظ کنند و این مهم با تمسک به حبل الله محقق می شود‏.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: دنیای اسلام باید مقابل ظلم و ستم دشمنان به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با قدرت از جبهه مقاومت، حزب الله و نیروهای مسلح حمایت کند.
وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مسیر روشن وحدت و یکپارچگی را برای ملل مسلمان ترسیم کردند و امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز افق روشنی برای جهان اسلام است.
وی گفت: وظیفه ما مسلمانان در شرایط فعلی سنگین است و اگر ۲ میلیارد مسلمان جهان با هم متحد و همدل باشند و دست به دست هم دهند و دل خوش به وعده اسرائیل نشوند می‌توانند مقابل توطئه‌های دشمنان پیروز شوند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: انقلاب اسلامی این فرصت را فراهم کرد تا با مجاهدت، شهامت و عزت سرزمین های اسلامی را از زیر سلطه دشمنان با وحدت و یکپارچگی خارج کنیم.
وی گفت: عید قربان فرصتی مناسب برای رسیدگی به محرومان و نیازمندان است و آنها که قصد قربانی دارند برای ثواب بیشتر خانواده های محروم و نیازمند را مورد توجه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار