معاون آموزش ابتدایی خبر داد 
بیست و یکمین اردوی کشوری دانش آموزان عشایر کشور با حضور دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 13 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون آموزش ابتدایی این اداره در آیین آغاز به کار این اردو گفت:این اردوی فرهنگی _ورزشی دیروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه ثامن الحجج مشهد آغاز و به مدت ۵ روز ادامه می یابد.

آقای سید جلال رحیمی افزود: تقویت روحیه اعتماد به نفس، در کنار هم زیستن و تمرین زندگی در شرایط دور از خانه، از اهداف مهم برگزاری اردوی دانش‌آموزان عشایر کشور است.

وی با بیان اینکه این اردو ویژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می شود گفت:بعد از اتمام اردوی پسران ،اردوی دختران عشایر کشور نیز در همین‌ مکان از ۲۶ تیرماه شروع به کار می کند.

آقای رحیمی افزود: زیارت بارگاه حضرت رضا (ع)، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی و غذا‌های اقوام ایرانی، نمایشگاه دست ساخته‌ها و تولیدات آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان عشایر و معلمان آنها، نمایشگاه تولیدات دامی، کشاورزی و صنایع دستی، مسابقات ورزشی، محفل انس با قرآن و شب فرهنگ ایرانی، از مهمترین برنامه‌های جنبی این اردو است.

وی گفت: همچنین در حاشیه این اردو کلاس‌هایی مانند آموزش مجری‌گری، خبرنگاری و سخنوری و چادر زنی با همکاری سازمان دانش‌آموزی کشور برای دانش‌آموزان عشایر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار