فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: به مناسبت عید غدیر ۵۰ هزارپرس غذا در سطح استانن پخته، ۲۵ هزار بسته معیشتی توزیع و ۳۰ راس گوسفند ذبح خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 16 July 2022

سرهنگ ابوذر انوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر، رزمایشی بزرگ به مواسات و همدلی طبق فرمایش مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، آئین نهضت کمک مومنانه، توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت در محل بلوار طاق بستان مجموعه ورزشی امام خمینی در حال برگزاری است در سطح شهرستان ۶ هزار خانواده نیازمند به صورت سامانه ایی شناسایی شده که توسط گروه های جهادی بسیج، بسته ها به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی افزود: در دهه امامت و ولایت، اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده از جمله ذبح ۱۱۰ راس قربانی با همکاری ادارات، نهاد ها و خیرین و هر شب در فضای پارک ها در ۸ منطقه شهرداری در سطح شهرستان کرمانشاه برنامه داریم.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: یکی از بزرگترین برنامه هایی که در سطح کشور می‌تواند نمونه باشد، برنامه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت عید سعید غدیر است در این روز ۴۰ غرفه نمایشگاهی اعم از مذهبی، فرهنگی، ورزشی، کودکان و نوجوانان و پویش های مختلف خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در روز عید غدیر در سطح استان ۵۰ هزار پرس غذا که ۲۴ هزار پرس مربوط به شهرستان کرمانشاه است پخت خواهد شد در مسیر میدان معلم تا میدان طاقبستان سفره ایی انداخته می شود که همه مهمان سفره علوی و حضرت علی (ع) می باشند.

سرهنگ انوری بیان کرد: در این روز ۳۰ راس گوسفند ذبح خواهد شد که همراه بسته های معیشتی به نیازمند ها خواهد رسید از ۲۵ هزار بسته معیشتی، ۱۹ هزار بسته در سطح شهرستان های استان کرمانشاه توزیع می شود که هر شهرستان سهمیه مخصوص خود را داراست و همراه آن پخت غذا را دارند.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است در غروب عید غدیر در میدان غدیر با کمک هیات و موکب ها و سایر ادارات و نهاد ها جشن عید غدیر و نور افشانی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: از همه ادارات و نهاد ها به خصوص خیرین تقدیر و تشکر داشته که تمامی این اقدامات با همکاری آنان صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار