مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه:
مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه گفت: پرواز به نجف اشرف از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در اربعین امسال راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ 31 July 2022

مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اینکه در این سال‌ها به دلیل فرسودگی آسفالت مقاومت باند (PCN) از ۶۵ به ۳۵ رسیده اظهار کرد: به دلیل این شرایط فقط هواپیما‌های تایپ کوچک امکان نشست و برخاست را دارند و با توجه به اینکه تعداد این هواپیما‌ها نیز در کشور کم است، سبب کاهش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه شد.

بیاتی تصریح کرد: پروژه افزایش پهنای باند پرواز فرودگاه را در دست اجرا داریم که این پروژه تا سال آینده ادامه دارد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه یکی دیگر از دلایل کاهش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه بیماری کرونا طی دو سال اخیر دانست و عنوان کرد: مرز‌های کرمانشاه نیز مانند تمام دنیا تحت تاثیر شرایط بیماری کرونا بسته شد و از همین رو تردد مسافر بین ایران و عراق به حداقل رسید.

بیاتی اظهار داشت: به علت طرح افزایش پهنای باند فرودگاه و عدم استقبال مسافرین از سفر هوایی، از سوی دیگر کمبود ناوگان هواپیمایی نیز بر کاهش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه بی تاثیر نبوده است و درحال حاضر هفته‌ای ۶۰ پرواز از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه داریم.

وی با بیان این خبر که اربعین امسال از فرودگاه کرمانشاه به سمت نجف پرواز انجام می‌شود، تاکید کرد: پس از بهسازی باند فرودگاه پرواز‌های خارجی به استانبول و دبی و عربستان و عراق انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار