رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی، در ۱۰ روز گذشته ۲۰.۷۱ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 23 August 2022

به گزارش تابناک رضوی،دکتر محمد پهلوان با بیان این مطلب اظهار کرد: شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان در ۱۰ روز گذشته از ۵۰۷ به ۴۰۲ بیمار رسیده است که ۲۸۴ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت شمار بستری شدگان بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی ۹ درصد کاهش یافته است و هم اکنون ۱۰۱ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در این بخش‌ها بستری هستند که ۸۶ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند بستری شدگان روزانه مبتلا به کرونا نیز در ۱۰ روز گذشته ۴.۲ درصد کاهش یافته است به طوری که ۲۲ مرداد ماه ۱۴۱ بیمار جدید و ۳۱ مرداد ماه ۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۰۴ نفر بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

پهلوان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۶ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستانها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۱۰ هزار و ۷۰۲ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۶۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۳ هزار و ۴۴۹ تن رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۲۴۱ هزار و ۸۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و هزار و ۳۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار