رئیس کمیته امداد بدره:
رئیس کمیته امداد بدره گفت: هر ساله ۴۰ درصد مشاغل بدره توسط کمیته امداد ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ 28 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدجواد پیری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه های کارآفرینی و توانمندسازی کمیته امداد، تا پایان سال برای بیش از ۳۲۰ نفر در این شهرستان شغل ایجاد می شود.

وی افزود: از این تعداد شغل ۱۵۶ طرح از طریق پرداخت تسهیلات بانکی صورت می گیرد که برای راه اندازی این تعداد شغل ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار و تسهیلات اختصاص داده شده است.

رئیس کمیته امداد بدره گفت: برای بیش از ۱۷۰ نفر نیز از طریق طرح راهبری شغلی ،هدایت شغلی و کاریابی در موسسات ، شرکت ها و کارگاهها شغل ایجاد می شود.

وی ادامه داد: امسال تاکنون برای حداقل ۹۰ نفر از طریق پرداخت تسهیلات بانکی شغل ایجاد شده است و ۵۰ نفر هم از طریق طرح راهبری شغلی بکارگیری شده اند.

پیری تنوع طرحهای اشتغال زایی برای مددجویان این نهاد در بدره بر اساس استعدادهای منطقه را از ویژگی های این مشاغل عنوان کرد و گفت: پروار بندی دام، خرید خودرو، صنایع دستی،کشاورزی، کسب و مغازه داری و مشاغل خانگی کوچک را از جمله این طرحهای اشتغال زایی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دستگاههای مختلفی در زمینه اشتغال آفرینی فعالیت دارند تصرح کرد: بر اساس آمارهایی که ارائه می شود هر ساله بیش از ۴۰ درصدا مشاغلی که در این شهرستان ایجاد می شود توسط کمیته امداد صورت می گیرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار