مدیر کل آموزش و پرورش ایلام:
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵۰۰ قلم در قالب ۱۳۰ عنوان تجهیزات با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان به مناسبت هفته‌ی دولت خریداری و ارسال شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 01 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی از اعزام کاروان تجهیزات سرمایه‌ای هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به تمامی شهرستان های استان خبر داد و اظهار داشت: این تجهیزات با توجه به بروز آوری و تأمین بخشی از تجهیزات زیرساختی و کارگاهی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان و با همکاری اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تامین شده است.

وی افزود: ۱۵۰۰ قلم در قالبی بالغ بر ۱۳۰ عنوان تجهیزات و کالای سرمایه ای برای گروه‌های درسی رایانه، برق، مکانیک خودرو، حسابداری، تربیت کودک، خیاطی، ساختمان، معماری، گرافیک و فتوگرافیک، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و تاسیسات می باشند که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در اختیار هنرستان‌های فنی حرفه ای و کار دانش قرار میگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تصریح کرد: برای مهر ماه ۱۴۰۱ قریب به ۶ هزار هنرجو در ۷۵ هنرستان و در ۵۵ رشته محل مشغول تحصیل خواهند بود که سهم ورودی پایه های دهم ۳۰۰۰ هنرجو می باشد یعنی بیش از ۳۰ درصد دانش آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه را به خود اختصاص خواهند داد.

علی درویشی در پایان گفت: برای خرید این تجهیزات مبلغی نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است که ان‌شالله امیدواریم با توزیع تجهیزات مذکور شاهد تحولات کمی و کیفی در آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش استان باشیم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار