مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : طرح جهاد آبرسانی برای ۶۹ روستای این استان در طول سال جاری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 29 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل آبفای استان ایلام بیان کرد : شبکه آب و فاضلاب استان در حوزه زیرساختی و توزیع، دچار فرسودگی است به طوری که علاوه بر هدررفت آب، خدمات‌رسانی را در فصل گرما با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود : پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر، طراحی و در حال اجرا است که امید می‌رود با تزریق به موقع اعتبارات، شاهد افتتاح پیش از موعد این طرح‌ها، در راستای ارائه خدمات بهتر به هم استانی‌های عزیز ایلامی باشیم.

محمدی ادامه داد : در سال جاری در قالب این پروژه، آبرسانی به ۶۹ روستا تعریف شده که از این تعداد تا کنون، آبرسانی به ۴ روستا تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و با اجرای کامل این پروژه، مشکل کم آبی یا تنش آبی روستاها مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب مهران بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، خاطرنشان کرد : زیرساخت‌های آب و فاضلاب طرح‌های نهضت ملی مسکن با توجه به محدودیت منابع، نیازمند اعتبارات ملی است.

مهندس جزقاسمی معاون بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز  اظهار کرد : قبول مسئولیت در شرکت‌های آب و فاضلاب یک نوع ایثار است.

وی مطرح داشت :  موفقیت جز با تلاش، کوشش، همکاری و همیاری همه نیروها حاصل نمی شود که می‌طلبد اقداماتی از قبیل هوشمندسازی شبکه. کاهش آب بدون درآمد در شهرها و مخصوصا در روستاها، پهنه بندی و زون بندی، نشت یابی شبکه و فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب، سرلوحه برنامه های استان قرار گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار