استاندار ایلام گفت: از مجموع ۳۷۰۰ کامیون حامل تجهیزات مواکب تاکنون سه هزار و ۲۰۰ کامیون ازطریق مرز تجاری مهران وارد کشور عراق شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 07 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهرام نیا اظهار داشت : طی رایزنی هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شد پنج آبسرد کن ۱۶ شیره ارسال و درحال حاضر فعال است.

بهرام نیا اضافه کرد: حداقل ۱۵۰ خودپرداز در پایانه و مهران نیاز داریم و فعالیت شهرداری ها آغاز شده، اما تعداد این نیروها و امکانات نیز باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: همه مدیران برای کنگره باشکوه اربعین باید تمام وقت پای کار بیایند و بصورت جهادی برای آقا اباعبدالله (ع) و رضایت مندی زوار بصورت جهادی تلاش کنند.

بهرام نیا با تاکید براین نکته که در کنگره اربعین جزیره ای عمل کردن قابل پذیرش نیست، گفت: تمامی اقدامات در مهران باید تحت لوای ستاد اربعین باشد.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش های همه اعضای ستاد اربعین، افزود: بصورت روزانه از بخش‌های مختلف و زیرساخت ها و پایانه های مهران بازدید می شود.

وی با تاکید بر تشدید بازرسی و نظارت ها بر پارکینگ اربعین، پایانه برکت و رصد روزانه آبسرد کن ها، گفت: بصورت روزانه و دوره ای از تمامی بخش های حوزه اربعین بازدید می شود و تلاش داریم تمامی مسایل و مشکلات روزانه را در ستاد اربعین مطرح کنیم و برای آن چاره اندیشی کنیم.

رییس ستاد اربعین استان ایلام افزود: حضور فعال مدیران در مهران و نشست ستاد اربعین الزامی است و همه برای باشکوه برگزار شدن این اربعین باید پای کار بیایند.

استاندار ایلام با تاکید بر افزایش خدمات رسانی و مهیا شدن امکانات لازم برای رفاه زوار در مهران گفت: هر روز شاهد افزایش خدمات رسانی و بهتر شدن شرایط برای زوار هستیم.

رییس ستاد اربعین استان ایلام گفت: با اقدامات و پیگیری های انجام شده طی روز های اخیر خوشبختانه پارکینگ اربعین و پایانه برکت ساماندهی شده و نظم خاصی در این مکان ها حاکم است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار