جشنواره ملی فانوس از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 07 September 2022

دبیر ششمین جشنواره ملی فانوس گفت: این جشنواره به مناسبت حماسه ۲۵ آبان در اصفهان برگزار می‌شود و هنرمندانی از سراسر کشور در شاخه‌های نمایشی، سینمایی، فیلم کوتاه، هنر‌های تجسمی، موسیقی و سرود و تولیدات رادیویی با محوریت دفاع مقدس و مقاومت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مصطفی محدثی افزود: جوایز جشنواره نقدی است و حجم و مقدار آن بعد از بررسی آثار مشخص خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این جشنواره یک بار در سطح استانی برگزار شده و آثار برگزیدگان استانی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال می‌شود.

دبیر اجرایی این جشنواره نیز گفت: در جشنواره استانی فانوس ۲۱۶ اثر در بخش‌های اصلی جشنواره، ۵۷ اثر در بخش آزاد و ۱۵ اثر در بخش ویژه به دست ما رسیده که در حال داوری است و آثار برگزیده تا آخر شهریورماه معرفی خواهند شد.

جواد ایزددوست افزود: اصفهان در پنج دوره قبلی رتبه‌های خوبی همچون رتبه دوم کشور در زمینه ارسال جوایز و رتبه اول کشور در کسب جوایز در سال ۹۹ را کسب کرد.

وی تاکید کرد: جشنواره ملی فانوس یک بخش آزاد هم دارد که ویژه آثاری است که به صورت غیرحمایتی تولید می‌شوند و نکته حائز اهمیت این است که بخش ویژه «۲۵ آبان» هم به این جشنواره افزوده شده است.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی فانوس افزود: باتوجه به اینکه اصفهان هنرمندان صاحب سبک در سطح ملی دارد، قرار شد که در هر بخش یک هنرمند اصفهانی که دارای شرایط داوری باشد در تیم داوری جشنواره حضور داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار