رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرداری کرمانشاه از ساخت هشت سوله ورزشی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 06 October 2015
رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرداری کرمانشاه از ساخت هشت سوله ورزشی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه خبر داد.

محمد قارونی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از ساخت و تجهیز هشت سوله ورزشی در سطح شهر کرمانشاه و محلات کیهانشهر، جعفرآباد، سراب قنبر، پارک شرقی و دولت آباد خبر داد.

وی در خصوص تیم‌داری احتمالی شهرداری در لیگ‌های ورزشی گفت: امیدوار هستیم که اداره تربیت‌بدنی شهرداری به سازمان ورزش شهرداری تبدیل شود و اگر این کار صورت بگیرد، به‌عنوان یک سازمان مستقل می‌توانیم فعالیت‌های ورزشی شهرداری را گسترده‌تر کنیم.

رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرداری کرمانشاه تأکید کرد: اداره تربیت‌بدنی شهرداری در حال حاضر با توجه به تشکیلات اداره‌ای و عدم استقلال، توانایی تیم‌داری در لیگ‌های ورزشی را ندارد.

قارونی با بیان اینکه شهرداری در رشته‌های ورزشی در حال استعدادیابی است، اضافه کرد: در حال حاضر در بسیاری از رشته‌ها استعدادیابی داریم و سعید گل‌گلاب و حمید چقامیرزایی به عنوان قهرمانان ارزنده کشتی در حال استعدادیابی کشتی‌گیران مستعد هستند.

وی بیان داشت: سفیان‌زاده به‌عنوان یکی از بزرگان ورزش باستانی در زورخانه امیرالمومنین(ع) مشغول شناسایی افراد مستعد است و همچنین در فوتبال نیز در حال استعدادیابی هستیم و باوندپور و حق‌شناس مسئول این کار هستند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرداری کرمانشاه اشاره‌ای نیز به تقویم ورزشی تربیت‌بدنی شهرداری داشت و افزود: در اوایل سال با حضور رئیس کمیسیون ورزشی شورا و اعضای تربیت‌بدنی شهرداری بسته شد.

قارونی بیان داشت: حدود 47 آیتم در این تقویم گنجانده شده است و همایش‌های کوهپیمایی، دوچرخه‌سواری، دو و میدانی و همگانی در این آیتم وجود دارند و همچنین در حال حاضر در پارک‌های سطح شهر کرمانشاه، ورزش صبحگاهی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهردار و رئیس کمیسیون شورا در پیشبرد برنامه‌های ورزشی مصمم هستند، تصریح کرد: یکی از نیازهای شهروندان پر کردن اوقات فراقت است که با همکاری و مشارکت شهرداری، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان و توسعه ورزش شهروندی با رویکرد فرهنگی به‌دنبال پاسخگویی به این نیاز هستیم، چراکه از طریق ورزش و توسعه آن می‌توانیم به سلامت شهروندان و کاهش ناهنجاری‌های شهری به‌خصوص در بین نوجوانان، دست پیدا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار