امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر به نیرو‌ی انتظامی ظلم شد، گفت: جوانان باید جوانی خود را در راه دین و صیانت از انقلاب هزینه کنند و آن‌ها نباید اسیر اهداف عده‌ای افراد منفعت طلب و سودجو شوند.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 07 October 2022

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: آشوب‌های اخیر نتیجه جنگ روانی و برنامه‌ریزی‌شده دشمنان بود که با استفاده از احساسات جوانان ایرانی به دنبال رسیدن به منافع خود است.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جوانان باید جوانی خود را در راه دین و صیانت از انقلاب هزینه کنند و آن‌ها نباید اسیر اهداف عده‌ای افراد منفعت طلب و سودجو شوند.

حسینی ابراز کرد: بی حجابی مخالفت با دین خدا بوده و اگر فساد و فحشا در جوامع زیاد شود، دین دار هم نمی‌تواند دین، عفت و پاکدامنی خود را حفظ کند و در واقع بی حجابی آزادی نیست بلکه یک نوع اسارت است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل و دشمنان ما به دنبال به زانو درآوردن ایران اسلامی هستند و سعی می‌کنند با راه اندازی جنگ تبلیغاتی و روانی به اهداف خود برسند، افزود: در اغتشاشات و تجمعات دو هفته اخیر مشخص شد که دست‌های خائنانه آمریکا و صهیونیست‌ها در کار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آمریکا و کشور‌های بیگانه دلسوز مردم ایران نیستد و آن‌ها با ایران قوی و پیشرفته مخالف هستند و همیشه در تلاش بوده تا بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند.

حسینی تصریح کرد: دلیل مخالفت دشمنان پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است و در اغتشاشات اخیر به نیرو‌ی انتظامی ظلم شد، زیرا آن‌ها حافظان امنیت و ناموس مردم هستند و بدون شک نیرو‌های انتظامی همچون گذشته با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده و می‌ایستد.

وی با اشاره به اینکه در این اغتشاشات به سپاه و بسیج نیز توهین شد، بیان کرد: سپاه عزت و شرافت ملت است در صورتی که سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج نباشد دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور ما استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار