بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تاریخ 26 تا 29 مهرماه با حضور برندهای مطرح در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برگزاری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 18 October 2022

این نمایشگاه با حضور 128 شرکت و تولیدکننده آغاز به کار خواهد کرد. شرکت‌های فعال در حوزه‌های سبک‌سازی و مقاوم‌سازی، شیرآلات، لوله و اتصالات، تولیدکننده پنجره، تولید آجر، سقف کاذب، هوشمندسازی، تولیدکنندگان بتن و آسانسور آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های خود را ظرف چهار روز برگزاری این رویداد نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.  

این نمایشگاه در شرایطی برگزار می‌شود که از نظر کیفیت نسبت به دوره‌های سابق ارتقا یافته و برندهای مطرحی را گرد هم آورده است.

بیست بسپار اسپادانا یکی از گروه های صنعتی شرکت‌کننده در این نمایشگاه است که از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون لوله و اتصالات تک‌لایه و پنج لایه و مخازن آب پلی‌اتیلن تولید می‌کند.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره گروه صنعتی بیست بسپار اسپادانا در مورد برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و حضور این شرکت گفت: نمایشگاه محلی است تا تعاملات بازرگانی و گسترش این مقوله با سرعت بیشتری انجام شود.

محمود توسلی اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم نگاه چندجانبه به این دوره از نمایشگاه داشته باشیم، در گام نخست توجه به تبلیغات و گسترش تجارت در اولویت قرار داده شده است و در ادامه  موضوع رونمایی از محصولات جدید در دستور کار قرار دارد. به این منظور در بخش اتصالات برنجی محصولاتی ارائه و به تولیدات ما اضافه می‌شود.

به گفته توسلی ارائه مشوق‌های جدید فروش دیگر بحثی است که توجه ویژه‌ای در این دوره از نمایشگاه به آن داشته‌ایم.

وی تأکید کرد: مهمان‌هایی از سایر کشورها برای بازدید از محصولات گروه صنعتی بیست بسپار اسپادانا به‌خصوص محصولات جدید این شرکت دعوت شده‌اند که عمدتا از کشورهای همسایه هستند.

این تولیدکننده با انتقاد از اینکه قطع اینترنت باعث شده ارتباطات این گروه صنعتی با کشورهایی که با آنها تعامل داشته‌اند دچار اختلال شود عنوان کرد: قطع اینترنت باعث شده بخش صنعت در تمام حوزه‌ها دچار مشکل شود و شرکت ما نیز از این قاعده مستثنا نیست.

توسلی مصالح ساختمانی ایران را جز 10 کشور برتر دنیا از لحاظ کیفیت و استانداردهای لازم دانست.

در ادامه وی اظهار کرد: تولیدکنندگان کمکی از سوی دولت نمی‌خواهند تنها خواسته آنها تسهیلگری در بخشنامه‌های داخلی است.

مدیرعامل گروه صنعتی بیست بسپار اسپادانا تصریح کرد: در حال حاضر در یک مجموعه 15 هزارمتری در دو کارخانه و سه شیفت کاری مشغول به تولید نوعی از مصالح ساختمانی هستیم.

توسلی در مورد مزیت این شرکت گفت: نخستین ویژگی این گروه صنعتی حرکت روبه‌جلو و پیرو فلسفه نوآوری بودن است.

وی شناخت ظرفیت‌ها و نیازهای داخلی و خارجی را ضروری برشمرد و بیان داشت: در همسایگی ما کشوری همچون روسیه با تحریم کشورهای غربی روبرو شده است و تشنه مصالح ساختمانی باکیفیت ایران است که می‌توان از این موقعیت استفاده کرد.

توسلی به برخی از موانع پیش روی تولیدکنندگان به‌خصوص در امر صادرات نیز اشاره کرد و توضیح داد:  ارتباط‌هایی با کشورهای اروپایی در جهت گسترش صادرات گرفته‌ایم و سفارش کار به ما داشته‌اند؛ اما به دلیل تحریم‌ها که اجازه مبادله پول وجود ندارد عملا این ظرفیت از دست رفت و در حال حاضر تنها به کشور عراق صادرات وجود دارد که باز هم موانعی وجود دارد.

وی در مورد برنامه‌های بلندمدت این گروه صنعتی گفت: در برنامه بلندمدت قطع به‌یقین تولید محصولات جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم از سوی دیگر افزایش ظرفیت موجود در کالاها را داریم و گسترش بازار دیگر رویکردی است که مدنظر است.

رفع محدودیت‌ها و نظارت بر قوانین مبادلات بین‌المللی مطالبه مدیرعامل این گروه صنعتی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار