مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی TBM (دستگاه حفار مکانیزه) تونل شرقی جبهه شمالی خط دو متروی اصفهان امروز (بیست و هفتم مهرماه ) به ایستگاه شاهد رسید و تا دو ماه آینده TMB تونل غربی آن نیز به این ایستگاه خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 19 October 2022

سیدمحسن واعظی‌فر افزود: خط دو متروی اصفهان به طول ۲۴.۷ کیلومتر از شهرک امام حسین (ع) و محله دارک در شمال خیابان زینبیه آغاز می‌شود و به میدان شهدای خمینی شهر ختم می‌شود.
وی گفت: در طول مسیر خط دو متروی اصفهان ۲۳ ایستگاه وجود دارد که در حال حاضر اولویت نخست اجرای آن ۱۴.۷ کیلومتر با ۱۶ ایستگاه است که از ایستگاه دارک آغاز می‌شود و در ایستگاه شهید حجازی ابتدای خیابان کهندژ به پایان می‌رسد.
مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان افزود: از جبهه غربی یک دستگاه تی‌بی‌ام با قطر ۹.۵ متر حفاری را از ایستگاه شهید حجازی آغاز کرده و پس از عبور از بزرگراه شهید خرازی به ایستگاه شهید خرازی و سپس به ایستگاه کاشانی رسید و در حال حاضر حفاری به سمت ایستگاه خلجا در حال اجراست.
واعظی فر گفت: برای احداث ۱۶ ایستگاه اولویت نخست خط دو متروی اصفهان، برنامه‌ریزی شده است تا هر ایستگاه به نوعی احداث شود که در زمان رسیدن تی‌بی‌ام، نیاز به سگمنت‌گذاری نباشد؛ این برنامه تاکنون در ایستگاه‌های این خط محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار