کد خبر: ۱۰۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 07 October 2015

در چهارمین روز از هفته ناجا همایش همیاران پلیس و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در سالن شهید باهنر شهرستان چرداول برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام، این همایش با حضور امام‌جمعه موقت شهرستان،جانشین فرماندهی انتظامی، بخشدار مرکزی،شهردار و رییس و اعضای شورای اسلامی سرابله،رییس پلیس راهنمایی راندگی شهرستان و معاون آموزش‌وپرورش شهرستان برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چرداول اظهار کرد:در دنیای کنونی تعامل و همکاری بین آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه برای ایجاد امنیت امری ضروری است و یکی از مؤلفه‌های برقراری امنیت، مشارکت اقشار مختلف مردم است که همیاران پلیس از مصادیق بارز آن است که بازخورد آن کاهش تصادفات در چند سال گذشته بوده است.

"عمران احمدی" امام‌جمعه موقت شهرستان با اشاره به نیاز جامعه برای همکاری دانش آموزان با پلیس، گفت: شما دانش آموزان اگر بتوانید نقش خود را به‌عنوان همیار ایفا کنید خانواده‌تان در کمال سلامت در کنار شما خواهند بود ولی اگر والدین شما از اجرای مقررات سرباز زنند و شما در این زمینه سهل‌انگاری کنید،خسارات جبران‌ناپذیری به شما وارد خواهد شد.

در ادامه این مراسم "حمید گراوند" رییس شورای شهر سرابله با اعلام اینکه شهرداری سرابله با همکاری شورای شهر با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر 50 میلیون تومان یکی از دغدغه‌های پلیس راهور را تجهیز خیابان منتهی به میدان معلم برطرف کرده است، افزود: دوربین‌های کنترل سرعت قابلیت‌های بسیار خوبی دارند که می‌تواند در کنترل و ثبت تخلفات رانندگان به نحو قابل‌توجهی بر کاهش ترافیک و تعدد تخلفات تأثیر بگذارد.

وی در پایان از پیگیری‌های رییس پلیس شهرستان درزمینهٔ انجام کارهای زیربنایی از قبیل انتقال مسافربرهای میدان معلم و سه‌راهی شهید چمران به پایانه و همچنین خرید دوربین پلاک خوان تقدیر و تشکر کرد.

عزیزخانی رییس پلیس راهور شهرستان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که توانستیم پس از دو سال بخشی از اهداف پلیس راهور که همان کاهش تلفات و رفع گره‌های ترافیکی است را محقق کنیم.

وی ادامه داد: تا رسیدن به نقطه مطلوب کارهای زیادی باقی‌مانده، اما مطمئنم که با همکاری شورای شهر رفع بسیاری از مشکلات شهر دور از دسترس نیست.

عزیزخانی در خصوص عملکرد همیاران پلیس نیز گفت: ما اعتقادداریم که مشارکت و تعامل و همکاری حتی در کوچک‌ترین نهاد اجتماعی که خانواده است باعث موفقیت می‌شود، چه برسد به مشارکت دستگاه‌های دولتی و نهادهای اجتماعی دیگر، پس اگر قرار است موفقیتی حاصل شود نیاز به حضور دستگاه‌های دولتی برای رشد زیرساخت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که با مقوله امنیت ارتباط تنگاتنگ دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار