مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح دختران حاج قاسم با حضور ۱۵۰هزار دانش آموز نخبه اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 25 October 2022

اجرای طرح

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برای ارتباط موثر با نسل جدید انقلاب وخدمتگزاری به آن‌ها دوشنبه‌ها صبح با مدیران فرهنگی سطح استان جلسه‌ای به نام جلسه اخوت برگزار خواهدشد.

وی افزود: نسل جدید در واقع نسل چهارم و پنجم انقلاب با نسل اول انقلاب فاصله زیادی از نظر فکری و حتی هیجانی دارند و آگاهی بیشتری نیز نسبت به نسل اول دارند، این نسل به دنبال استدلال هستند و به آسانی هرچیزی را نمیپذیرند.

وی در خصوص ارتباط با این نسل یادآور شد: برای اینکه این نسل در اختیار انقلاب باشد و از فتنه‌های دشمنان دور بماند باید ارتباط بیشتری همراه با دانش و آگاهی با این جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه درباره اجرای طرح دختران حاج قاسم تصریح کرد: ما برای افرادی که شاید حجاب ظاهری نداشته باشند، اما دلشان با این جبهه و انقلاب است طرحی به نام دختران حاج قاسم طراحی نمودیم و دربین ۳۶۰هزار دانش آموز کرمانشاهی ۱۵۰هزار دانش آموز نخبه را با هرظاهر وحجابی جدا کردیم که اگر درکنارهم قرار بگیرند و به آن‌ها رسیدگی شود آینده انقلاب اسلامی را متحول می‌نمایند.

احمدی تاکید کرد: در حال حاضر طراحی طرح پسران حاج قاسم را در دستور کار داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار