مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مراکز انتقال خون کرمانشاه همه روزه در ساعات اعلام شده آماده حضور اهدا کنندگان خون برای کمک به نیازمندان است.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 27 October 2022

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اهدای خون به نیازمندان یم نیاز همیشگی و ضروری است که علاقه‌مندان برای شرکت در این کار خیر می‌توانند همه روزه نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

وی افزود: مرکز انتقال خون واقع در بلوار بنت‌الهدی، روبه‌روی فرمانداری در روز‌های غیر تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۹ و در روز‌های تعطیل ۸ تا ۱۳:۳۰ آماده دریافت خون از اهدا کنندگان است.

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه ادامه داد: پایگاه انتقال خون بیمارستان معتضدی که واقع در میدان فردوسی، جنب بیمارستان معتضدی است در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده دریافت خون از اهدا کنندگان است.

میرزاده تاکید کرد: نیاز به خون همیشگی است و با توجه به اینکه پلاکت تنها سه روز قابلیت نگهداری دارد، اهدای خون به صورت روزانه در کمک به بیماران و نیازمندان ضروری است.

وی در پایان از تمامی افرادی که توانایی اهدای خون دارند درخواست کرد تا با حضور خود و اهدای خون یاریگر بیماران و نیازمندان به خون باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار