احزاب و تشکل‌های انقلابی استان کرمانشاه امروز جمعه ۶ آبان با انتشار بیانیه‌ای اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ 28 October 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه در متن این بیانیه که توسط ۲۰ حزب و تشکل انقلابی استان کرمانشاه صادر شده و امروز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم؛ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹» بار دیگر استکبار جهانی خباثت خود را با دست ملعون ایادی خود ساخته اش، داعش آشکار ساخت و در اقدامی وحشیانه و ناجوانمردانه باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان مظلوم در شیراز شد.

در ادمه متن این بیانیه آمده است: این حرکت غیرانسانی و دهشتناک نشان از خوی وحشی این جریان تکفیری است که تلاش آمریکا برای نشان دادن اسلام به عنوان دین و آئینی خشن می‌باشد.

احزاب و تشکل‌های انقلابی استان کرمانشاه در ادامه بیانیه خود آورده اند: ما این جنایت تکفیری را محکوم کرده و محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و خانواده معظم شهداء تسلیت عرض مینماید.

احزاب و تشکل‌های انقلابی استان کرمانشاه در ادامه این بیانیه موارد زیر را خواستارند:

۱- از مسئولان امر خواستاریم ضمن شناساندن اغراض پلید اینگونه حوادث که در امتداد اغتشاشات اخیر و اقدامات ساختارشکنانه قرار دارد، به عامه مردم و شناسایی کامل عوامل و دست‌اندرکاران این حمله ناجوانمردانه، با برخوردی قاطع و با اجرای اشد مجازات، پاسخی محکم به سردمداران تکفیری ایشان داده و زمینه پایان چنین اتفاقات تلخی را فراهم نمایند.

۲ – ضروری است مردم بصیر ایران اسلامی ضمن حفظ هوشیاری با همکاری کامل با مسئولان انتظامی و امنیتی، باعث ایجاد آرامش و امنیت، همدلی و انسجام ملی در سطح جامعه شوند و با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران برای همیشه تکلیف جریانات انقلابی و خالص انقلابی و علاقه‌مند به نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی را مشخص نموده و با حرکت انقلابی باعث سرکوبی جریانات منحرف شوند.

۳ – استکبار جهانی سکوت و خویشتنداری مردم شریف ایران اسلامی را صرفاً فرصتی مجدد به عناصر فریب خورده و ساده‌لوح در نظر بگیرند که مایلند رأفت اسلامی باز هم شامل حال چنین افرادی شود؛ بدیهی است این سکوت به‌زودی با خروش انقلابی ملت شهیدپرور ایران اسلامی همانند سایر توطئه‌های گذشته باز هم ناکام خواهد ماند.

۴ – نهاد‌های امنیتی، انتظامی و قضائی فرصت را مغتنم شمرده و در پاسخ به درخواست‌های مردم انقلابی تا برچیدن کامل جریانات انحرافی، پلید و وابسته به استکبار جهانی، با اقدامات قاطع و سریع، امنیت و آرامش کامل را به جامعه برگردانند.

این بیانیه توسط جمعی از احزاب و تشکل‌های انقلابی استان کرمانشاه شامل جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی، جامعه روحانیت مبارز استان کرمانشاه، جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اسلامی استان کرمانشاه، حزب ایران جوان در استان کرمانشاه، جمعیت اسلامی فرهنگیان استان کرمانشاه، حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه، جمعیت تحول، پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان کرمانشاه، جامعه اسلامی کارمندان استان کرمانشاه، خبرگان کشاورزی استان کرمانشاه، جامعه اسلامی فرهنگیان استان کرمانشاه، جامعه اسلامی مدیران استان کرمانشاه، جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمانشاه، تشکل‌های هدایتی حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه، کانون کارآفرینی استان کرمانشاه، انجمن اسلامی بازار کرمانشاه و جامعه زینب (س) استان کرمانشاه صادر شده است.

به گزارش ایرنا، طبق گفته شاهدان عینی، فردی تروریست ساعت ۱۷:۴۵ چهارشنبه از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شاهچراغ شد و خدام و زائران حاضر را به رگبار بست.

شمار شهدای اقدام تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز به ۱۳ نفر رسیده است که ۲ نفر از ان‌ها کودک هستند. همچنین در این حادثه تروریستی ۲۷ نفر زخمی شدند.

این حمله تروریستی در یکی از شلوغ‌ترین ساعات در حرم شاهچراغ روی داده است و سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار