مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در یک بیانیه‌ حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ 29 October 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است: حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز به دست مهره‌های استکبار جهانی، ملت ایران را عزادار نمود.

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های داغدار شهدای اقدام تروریستی و مردم شریف ایران اسلامی، این حمله وحشیانه را محکوم نموده و از دستگاه‌های قضایی و امنیتی کشور خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عوامل این جنایت بزرگ می‌باشند.

لازم به ذکر است که غروب روز چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱ فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و تا کنون ۱۹ نفر را نیز در این حادثه مجروح شدند.

مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای این حادثه امروز شنبه در شهر شیراز برگزار و برخی از آن‌ها در حرم مطهر شاهچراغ به خاک سپرده می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار