فرمانده بسیج دانش آموزی استان قم از اجرای برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با شعار محوری ایران قوی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 29 October 2022

به گزارش تابناک قم، فرمانده بسیج دانش آموزی استان گفت: برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با شعار محوری ایران قوی، ششم تا چهاردهم آبان برگزار می‌شود.

سرهنگ علی اکبر شفیعی با بیان اینکه در هفته بسیج دانش آموزی دو پویش عکس ایران قوی و پویش دنیای بدون آمریکا برگزار می‌شود گفت: دانش آموزان می‌توانند برای شرکت در پویش عکس ایران قوی، عکس‌های خود را با پرچم مقدس جمهوری اسلامی به صورت دسته جمعی و خانوادگی و یا در راهپیمایی ۱۳ آبان به نشانی parvareshi۵ @ ارسال کنند.

وی افزود: پویش دیگر ما در این هفته، دنیای بدون آمریکا است که دانش آموزان عزیز در این پویش به دو سوال به صورت ضبط یک کلیپ حداکثر ۹۰ ثانیه‌ای و همچنین مکتوب پاسخ خواهند داد.

فرمانده بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان در این پویش به دو سوال ۱- چه کسانی کودکان یمن، افغانستان، سوریه و فلسطین را می‌کشند؟ ۲- فاصله آمریکا تا ایران چند کیلومتر است و آمریکا در منطقه غرب آسیا به دنبال چیست؟ پاسخ می‌دهند.

سرهنگ شفیعی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در مدارس استان گفت: برگزاری یادواره شهدا، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و کارگاه‌های سواد رسانه از جمله این برنامه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار