امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی دشمنان را برافروخته است.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 30 October 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما، در همایش دهه هشتادی‌ها که به مناسبت روز ملی نوجوان و بسیج دانشجویی در دبیرستان شاهد دخترانه علامه مجلسی کرمانشاه برگزار شدف اظهار کرد: شهید محمدحسین فهمیده، فهم و درک بالای سیاسی داشت، از آنجا که امثال شهید فهمیده گشور را حفظ کردند نوجوانان و جوانان باید از امثال شهید فهمیده الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه افرادی همچون شهید حسین فهمیده با ایثار زیر تانک دشمن رفتند تا امروز اقتدار ما دشمن را به لرزه درآورد و ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری حرف اول سیاسی را در دنیا می‌زنند و ایران اسلامی در منطقه تاثیرگذار است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: این اقتدار دشمنان اسلام و انقلاب را عصبانی کرده است و برای حفظ این اقتدار همه باید با بصیرت و آگاهی رفتار کنیم. دشمنان منافعشان در گرو تضعیف کشور‌های اسلامی و در صدر آن‌ها جمهوری اسلامی ایران است و برای آن تلاش می کنند.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز یک قدرت بزرگ در منطقه هستیم و باید قدر این قدرت را بدانیم و همیشه باید پای انقلاب باشیم. باید با بینش سیاسی و اندیشه درست در برابر دشمنان بایستیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود خطاب به دانش آموزان گفت: این انقلاب برای ما ارزان تمام نشده، در سال‌های دفاع مقدس خون‌های زیادی در این کشور برای دفاع از اسلام و انقلاب ریخته شده و بهترین و عزیزترین جوانانمان را دادیم که امروز دشمنان می‌خواهند این خون‌ها را از ما بگیرند که نیازمند مراقبت است.

آیت‌الله علما ادامه داد: دشمنان دلسوز ما نیستند، برای ایستادگی در برابر دشمنان باید خوب فکر و بررسی کنیم و با بصیرت، آگاهی و بینش برای حفظ اسلام و انقلاب پای کار باشیم و  به حرف‌های دشمن در فضای مجازی توچه نکنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار