با مشارکت خیرین
مدیر آموزش و پرورش کاشمر از اجرای طرح خیرات کتاب در مدارس کاشمر برای نخستین‌بار با مشارکت و حمایت خیرین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 08 October 2015
ایرج سعادتمند در آیین جشن کتاب در دبستان دخترانه مسلم ابن عقیل کاشمر اظهار داشت در گام نخست اجرای این طرح 2 هزار جلد کتاب خریداری شد که بین 10 مدرسه محروم کاشمر توزیع شد.

وی با بیان اینکه برای خرید این تعداد کتاب 5 میلیون تومان از خیرین جمع آوری شده است خاطرنشان کرد طرح خیرات کتاب با شعار آرامش ابدی پدران‌مان و دانایی فرزندان‌مان در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه در بسته‌های اهدایی انواع کتب در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی و تاریخی وجود دارد، تصریح کرد امیدواریم این طرح زمینه اهدای کتاب به تمام مدارس شهرستان فراهم شود.

وی یادآور شد اجرای این طرح فرصت مغتنمی برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و افزایش سطح علمی در دانش‌آموزان خواهد بود.

سعادتمند با تأکید بر اینکه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید از دوران کودکی و نوجوانی مورد توجه قرار گیرد، گفت افزایش سرانه مطالعه و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در واقع کمک به ارتقای جامعه در بخش‌های مختلف است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار