این بار در نیشابور
فرماندار نیشابور که به تازگی عهده دار این جایگاه شده است گفت: 25 درصد سهم اشتغال شهرستان نیشابور در بخش کشاورزی است.
کد خبر: ۱۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱ 06 March 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، غلامحسین مظفری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی نیشابور با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، فرماندار، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی‌، مدیران شهرستان اظهار داشت: وظیفه ما مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: نظام کشور ما خیلی حزبی نیست که مردم به دنبال وعده‌های حزب بروند و لذا از مدیران امر خواست‌های خود را می‌خواهند پس وظیفه ما در این نظام مقدس خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم است.

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: 25 درصد سهم اشتغال شهرستان در بخش کشاورزی است لذا از سازمان جهاد کشاورزی استان درخواست داریم که به شهرستان نیشابور نگاه ویژه داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که باید با یک رویکرد جدی‌تری به این بخش نگاه کنیم، گفت: ظرفیت‌های کشاورزی نیشابور قابل قیاس با دیگر شهرهای استان نیست زیرا فقط در بخش دامپروری روزانه 220 تن شیر به سراسر کشور صادر می‌کنیم.

در این مراسم از زحمات و تلا‌ش‌های غلامرضا نبوی نامقی تجلیل و محمد علی فرهمند به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور منصوب شد.

شایان ذکر است مدیر جدید جهاد کشاورزی استان که دارای گرایشات اصلاح طلبانه است بیشتریت تغییر و تحولات را در این نهاد از هنگام حضور داشته که گویا حاشیه های این عزل و نصب ها با تذکر مهندس حجتی وزیر هم مواجه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار