استاندار کرمانشاه گفت: مدیران باید صداقت را در خدمت رسانی به مردم اولویت قرار دهند و فعال، پرتحرک، انقلابی، جهادی، صادقانه و بی‌واهمه عمل کنند.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 12 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا بهمن امیری مقدم روز یکشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در محل فرمانداری این شهرستان، با تمجید از ایثار مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس و تقدیر از بصیرت والای مردم این شهرستان در همه صحنه های انقلاب اسلامی، افزود: روحیه مقاومت مردم این خطه نشان می دهد که مردمان این دیار همچنان در مسیر شهدا هستند.

وی اظهار داشت: مردم گیلانغرب شایسته بهترین خدمات هستند و امید است در آینده نزدیک شهر گیلانغرب به یک شهر پرتحرک زیبا و سرآمد در بخش اشتغال تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت پیگیری مسوولان راهداری و حمل ونقل استان کرمانشاه در جهت نهایی کردن طرح جامع پایانه مرزی سومار، گفت: تمام راه های منتهی به مرز سومار باید توسط راه وشهرسازی ارتقا پیدا کند.

امیری مقدم با اشاره به اینکه تامین آب شرب شهر سرمست بزودی با تکمیل خط انتقال پایدار خواهد شد، از دستور ادامه طرح روکش آسفالت جاده گیلانغرب به اسلام آباد در محور چله که به دلیل مشکلات اداری متوقف شده خبر داد.

او اضافه کرد: بمنظور رفع مشکلات خدمات عمران شهری و آبرسانی مناطق روستایی، چهار دستگاه لودر و تانکرهای آبرسانی به شهرستان گیلانغرب اختصاص خواهد یافت.

مشکلات حوزه های طرح ملی مسکن، شبکه های انتقال آب کشاورزی سدها و تامین آب اراضی محدوده گورسفید و مرجان گمار، تامین برخی کمبودهای تجهیزات درمانی و بیمارستانی، رفع موانع عمران شهری و اسناد مالکیت روستایی، طرح های اشتغال‌زا از دیگر مصوبات این نشست بود.

                                      
استاندار کرمانشاه همچنین در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان گیلانغرب امشب با حضور در منزل سردار شهیدان صفر خوشروان و  امیر سرتیپ خلبان منوچهر فتاحی به نمایندگی از ۸۳۲ شهید گرانقدر این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد که به عنوان دومین شهر مقاوم کشور برای دفاع از کیان اسلامی ۸۳۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است و پنج هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر نیز از نقاط مختلف کشور در منطقه عملیاتی گیلانغرب به فیض عظمای شهادت نایل شده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار