دیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان
کد خبر: ۱۰۸۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 15 December 2022

دیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان

 

 

 

دیدار فرماندار رضوانشهر با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان

 

فرماندار رضوانشهر  با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری تابناک از رضوانشهر، امروز پنجشنبه بیست و چهارم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با همسرشهید صفرعلی حق پرست و حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

 

فرماندار رضوانشهر در این دیدار همه ما مدیون شهدا هستیم و افزود: خانواده معظم شهدا به ویژه همسران و مادران صبور و فداکار شهدا سرمایه‌‌‌‌های معنوی انقلاب اسلامی و نظام هستند و باید مورد تکریم قرار بگیرند.

سید نادر صفوی میرمحله افزود: حضور در منزل همسر شهید باید برای همه ما درس صبر، ایمان، اعتقاد و بصیرت باشد و این حضور فقط به منظور تکریم خانواده شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نیست بلکه صلابت خانواده شهدا برای مسئولان مایه قوت قلب در راه خدمت به مردم خواهد بود.

وی همچنین در دیدار با حیران رضایی ملال  جانباز25 درصد  دوران دفاع مقدس بیان داشت: امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و شجاعت و ایثارگری رزمندگان و جانبازان است و همه ما باید در حفظ و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، ادامه دهنده مکتب این بزرگواران باشیم.

شهید صفرعلی حق پرست متولد 1324 روستای ساسانسرای بخش مرکزی رضوانشهر می با شد که در تاریخ دهم تیرماه 1361 در محل پاسگاه خوشابر توسط منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمد،  گلزار شهید در بقعه آقا سید شرف الدین رضوانشهر می باشد. و همچنین جانباز سرافراز حیران رضایی ملال  در سال 1364 در منطقه عملیاتی ارتفاعات بندانگشتی بر اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار