مانور تیم‌های بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی ویژه شب یلدا با حضور دستگاه‌های نظارتی از امروز در کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 17 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم مانور اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ویژه شب یلدا صبح امروز از محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه آغاز شد.

در این مانور 31 اکیپ نظارتی و بازرسی سازمان در سراسر استان به همراه اتحادیه‌های صنفی آجیل‌فروشان، قنادی‌ها و میوه و تره‌بار‌فروشان و غیره کار نظارت و بازرسی بر کالاهای کشاورزی را پیگیری خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز به همراه مدیران تعزیرات حکومتی و غیره در بازار عرضه کالاهای کشاورزی حضور یافت و از نزدیک فعالیت اکیپ‌های بازرسی و قیمت کالاهای ویژه شب یلدا را مورد رصد قرار داد.

علی چاله‌چاله، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا از مراکز عمده و خرده‌فروشی توزیع اقلام شب یلدا با مشارکت تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از 20 آذرماه شروع شده است.

وی با بیان اینکه 31 گروه نظارت و بازرسی به رصد بازار می‌پردازند عنوان کرد: 18 گروه در شهر کرمانشاه و در هر یک از شهرستان‌ها نیز یک گروه مستقر شده است و بازار شب یلدا از جمله میوه‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها را رصد می‌کنند.

چاله‌چاله با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با اتحادیه‌های مختلف از جمله خشکباری، میوه‌فروشی و قنادی‌ها انجام شده است، گفت: کمبود و محدودیتی در این اقلام در بازار وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: از امروز به صورت نمادین مانور ویژه بازرسی شب یلدا از محل سازمان و به سطح بازار برگزار می‌شود.

همچنین به منظور تسهیل در خرید مردم و جلوگیری از سوءاستفاده نمایشگاه شب یلدا در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در بوستان شاهد برپا شده که اقلام مورد نیاز شب یلدا در آن عرضه می‌شود.

بنابر اعلام وفاپور، مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های استان با بیان اینکه این نمایشگاه از 23 آذرماه برپا شده و تا 29 آذر ادامه دارد، اظهار داشت: این نمایشگاه در فضای 200 متر مربع و با شرکت 150 غرفه از سراسر کشور از ساعت 15 تا 20:30 پذیرای بازدید همشهریان است.

وی عرضه محصولات با کیفیت و احیای سنت دیرینه ایرانی در شب یلدا را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار