سیدعلی حسینی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: تلاش و همت مدیریت شهری شهرداری مشهد، آن است که ضمن فراهم ساختن زیرساخت هایی مانند کارخانه نوآوری مشهد، چتر حمایتی برای جوانان و قشر خلاق و نوآور باشد تا افراد و شرکت ها بتوانند ضمن هم افزایی و بهره گیری از تجارب و پتانسیل سایر مجموعه ها، مدل های کسب و کار خود را تکمیل و توسعه دهند.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 19 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، سیدعلی حسینی اظهار کرد: تلاش و همت مدیریت شهری شهرداری مشهد، آن است که ضمن فراهم ساختن زیرساخت هایی مانند کارخانه نوآوری مشهد، چتر حمایتی برای جوانان و قشر خلاق و نوآور باشد تا افراد و شرکت ها بتوانند ضمن هم افزایی و بهره گیری از تجارب و پتانسیل سایر مجموعه ها، مدل های کسب و کار خود را تکمیل و توسعه دهند.
وی افزود: از سویی دیگر، شهرداری ها در ابعاد مختلف شهری، دچار مسائل و دغدغه هایی هستند که حل مطلوب آنها، نیازمند افرادی متفکر و خلاق است که راه حل هایی نوآورانه برای آن ارائه نمایند.
حسینی خاطرنشان کرد: موضوعاتی همچون دستیابی به درآمد پایدار شهری، لزوم ارائهراهکارهایی برای کاهش هزینه ها، کاهش وابستگی سازمان های شهری به تجهیزات و ابزارهای خارجی، استفاده از فناوری های جدید و به روز در مدیریت شهری برای بهبود خدمات و افزایش کیفیت زندگی شهروندان، جز از طریق کمک افراد ایده پرداز و خلاق و همکاری با سایر شبکه های علمی و تخصصی انجام نمی‌شود.
وی افزود: لذا کارخانه نوآوری به عنوان یک خدمت عمومی به شهر مشهد، باید اولویت های خود را مسائل اولویت دار شهر مشهد قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار