مسئول ستاد کنگره شهداء کهگیلویه و بویراحمد: پیکر مطهر این دو شهید گمنام امروز دوم دی ماه، در شهر‌های بهمئی و دهدشت تشییع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ 23 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ خردمند با اشاره به اینکه پیکر مطهر این دو شهید خوشنام فضای استان را معطر می‌کنند، گفت: امروز دوم دی، مردم بهمئی میزبان این دو شهید گمنام هستند و مراسم استقبال از ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح از ورودی این شهر انجام می‌شود.

مسئول ستاد کنگره شهداء کهگیلویه و بویراحمد انتقال این دو شهید به مصلی نماز جمعه شهر بهمئی و خواندن نماز را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: بعد از مراسم روزه خوانی و وداع، به شهر دهدشت انتقال داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از این دو شهید خوشنام ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورودی شهر دهدشت، مجاورت پارک شهید دستغیب (جنگلی) انجام می‌شود، ادامه داد: این شهداء برای معطر کردن فضای برنامه ایام فاطمیه در دهدشت به حسینیه ثارالله این شهر انتقال داده می‌شوند.

 

یکی از این شهدای والامقام در سن ۲۰ سالگی در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در حوزه علمیه خواهران دهدشت به خاک سپرده می‌شود.

 

دومین شهید والامقام هم در سن ۲۷ سالگی در عملیات «رمضان» در شرق بصره به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در منطقه عمومی لیشتر گچساران خاکسپاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار