معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه از آغاز مراسم استقبال شهدا در شهر‌ها، شاهد حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم در شهر‌ها بودیم، ادامه داد: استقبال از کاروان شهدا نشان از پایبندی مردم به نظام است و فرهنگ ایثار و شهادت کهنه نمی‌شود
کد خبر: ۱۰۸۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ 24 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا امروز در حاشیه تشییع شهدای گمنام در مازندران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره (س)، با اشاره به میزبانی استان مازندران از ۱۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هرجا کشور نیاز به کمک معنوی و تقویت فرهنگ روحیه ایثار و شهادت داشت، شهدا به داد ما رسیدند.

مجیدی با بیان اینکه استان مازندران به استان یادواره‌های شهدا در کشور مشهور و معروف است، افزود: مردم مازندران محب اهل بیت (ع) و دوست‌دار و قدرشناس شهدا هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه از آغاز مراسم استقبال شهدا در شهر‌ها، شاهد حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم در شهر‌ها بودیم، ادامه داد: استقبال از کاروان شهدا نشان از پایبندی مردم به نظام است و فرهنگ ایثار و شهادت کهنه نمی‌شود.

مجیدی با بیان اینکه مردم با حضورشان در مراسم استقبال از کاروان‌های لاله‌های زهرایی، دوباره دلدادگی خود را به آرمان‌های شهدا نشان دادند، اضافه کرد: شهدایی که سه دهه گمنام هستند، برای عزت و امنیت این کشور جان خود را فدای انقلاب کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا در ادامه به مراسم تشییع شهدای گمنام هم در استان اشاره و خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم شهر‌های مازندران از برکت ۱۴ شهید خوشنام بهره‌مند شوند، دو کاروان لاله‌های زهرایی برای غرب و شرق مازندران در نظر گرفته شد.

به گفته سرهنگ مجیدی، صبح امروز (شنبه) مردم گلوگاه در شرق و مردم کلاردشت در غرب مازندران میزبان شهدا بودند و در عصر امروز نیز مردم تنکابن و مردم بهشهر به استقبال شهدا می‌روند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا اضافه کرد: صبح فردا (یکشنبه چهارم دی) مردم شهرستان‌های عباس‌آباد و نور شهدای گمنام را در آغوش می‌گیرند و عصر یکشنبه نیز مردم نکا، سوادکوه شمالی و سوادکوه از شهدا پذیرایی می‌شوند.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا روز دوشنبه فریدونکنار، جویبار و سیمرغ به استقبال شهدا می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: شامگاه دوشنبه مراسم وداع استانی با شهدا در ساری و روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع در مرکز استان برگزار و پس از آن شهدا برای برنامه‌های وداع و تشییع و تدفین به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار