فرماندار شهرستان مهران:
فرماندار شهرستان مهران از اعزام ۶۰۰ نفر از کادر درمان سراسر کشور به عتبات عالیات کشور عراق خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ 25 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی عباس شفیعی طی مراسمی که با حضور حجه الاسلام عادل، معاون فرهنگی اوقاف کشور در صحن امامزاده سید حسن برگزار شد، اظهار داشت: این تعداد (۶۰۰ نفر) در قالب دو گروه ۳۰۰ نفره از کادر درمان به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی در این ادامه به نقش کادر درمان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در ایام کرونا کادر درمانی در حال مبارزه با این ویروس منحوس بودند که کار آن ارزنده جا دارد از این سربازان و مدافعان سلامت تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان مهران گفت: پرستاران و کادر درمان در این ایام همانند رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای سلامت مردم تلاش کردند.  

شفیعی ادامه داد: پرستاران طی این مدت در کنار سایر کارکنان بخش درمان و برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ صدها شهید سلامت تقدیم نمودند و به طور شبانه‌روزی برای حفظ سلامت مردم فداکاری کرده اند.

فرماندار مهران افزود: زمانی که همگان از این ویروس ناشناخته و کسانی که به آن گرفتار شده بود می‌گریختند و نزدیک‌ترین خویشاوندان به خاطر کرونا از یکدیگر فاصله می‌گرفتند این پرستاران بودند که به درمان بیمارانی که از بیماری آنها هیچ نمی‌دانستند دلاورانه مجاهدت کردند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار